Bayrampaşa’da Diş Hekimi Tugay ve Gül Hüseyin

Kuzen’im Gül ve eşi Bayrampaşa’da diş hekimliği yapıyorlar. Muayenehaneleri hemen Akvaryum’un karşısında. Birkaç ay önce sitelerini kurdum arama hacimlerini göz önüne aldığımda siteyi en iyi tanıtacak başlığı “Estetik Diş Uygulamaları İstanbul İmplant Ortodonti Beyazlatma” olarak belirledim web sitemiz http://www.estetikdis.com içerik açısından birkaç eksiği var. Estetik diş gerçekten güzel bir alan adı umarım işlerine yarar.  Sosyal medya’nın çeşitli mecralarında destek olmaya çalışıyorum  Google+ Yerel sayfasından harita ve ulaşım bilgilerine, Bayrampaşa Diş Hekimleri Twitter adresinden de ufak tefek ip uçlarına ulaşabilirsiniz. Bu arada biraz önce Google’da ilgili aramaları kontrol ettim estetikdis.com/iletisim sayfası Bayrampaşa Diş Hastanesi aramaları daha yükseliyor gibi görünüyor muayenehane yazmak zor olduğundan sanırım bu şekilde, birde Bayrampaşa dişçi aramasını önderdi demek ki aranıyor, tabii bu aramayı yapanların Bayrampaşa Diş Hekimi Foursquare sayfasında check-in yapacaklarını tahmin etmiyorum. Geleceğin fotoğraf sanatçısı aynı zamanda yeğenim Gökçe Turhan’dan muayenehanenin birkaç fotoğrafını çekmesini rica ettim benim hoşuma gitti umarım sizde beğenirsiniz.

 Diş Hekimi Tugay Sertifikalar Bayrampaşa Diş Hastanesi Tugay Hüseyin Diş Doktoru Tugay Hüseyin istanbul Bayrampaşa

Bayrampaşa Diş Doktoru Gül Hüseyin

About Seo Turhan

Seo Turhan arama motoru optimizasyonu ve web danışmanlığı, reklam çözümleri, e-ticaret, web geliştirme hizmetleri sunmakta çalışmakta
Bu yazı estetik içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.