Penguen den Sonra Çok Şey Değişti

Eskiden bir zamanlar kötü link yoktu veya vardı da biz farkında değildik gerilere atmadığından yüksek rekabet olan sitelerde mümkün olduğunca çok link almaya çalışıyordum. Bunu para vererek ve abuk subuk blog yorumları yaparak hiç yapmadım. Fakat blogların yanlarına link tarlaları eklemeyi de ihmal etmedim sonunda Google benim sitelerimi de Penguen ile cezalandırdı. Hak etmediğimi söyleyemem bakalım toparlamak için elimden geleni yapıyorum. Çok şey okudum ama tam olarak bir çıkış yolu bulduğumu söyleyemem. Bulduğumda samimi bir şekilde sitemde paylaşmayı düşünüyorum.

About Seo Turhan

Seo Turhan arama motoru optimizasyonu ve web danışmanlığı, reklam çözümleri, e-ticaret, web geliştirme hizmetleri sunmakta çalışmakta
Bu yazı seo içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

