iç-giyim.com ve corapcamasir.com alan adına ne olacak

Penguen öncesi robotlar için yapılan blog yazımda 21 ağustos 2009 da iç-giyim.com sitemize bekleriz sonra kopyala yapıştır arama kelimelerini al sana işte blog yok daha neler. Tek tek buna benzer blog yazılarını bulup üzerilerine daha düzgün kopya olmayan yeni içerikler giriyorum bu blogtaki düzgün yazılarıma da zarar verebilir. Her ne ise biraz önce bu sektöre giriş sebebim sevgili dostum Alpay aradı corapcamasir.com eski alan adının vakti geçmiş ne yapabileceğine dair biraz görüştük. umarım düşük bir maliyetle kurtarabilir. Uzun iş alan adını tekrar alma süreci. Değerli alan adlarını riske atmadan zamanından önce almakta fayda var. İç-giyim.com sitemin akıbeti ne olacak bende bilmiyorum ziyaretleri gittikçe artıyor. Fakat ben bu site üzerine çalışmak istemiyorum en mantıklısı satmak

About Seo Turhan

Seo Turhan arama motoru optimizasyonu ve web danışmanlığı, reklam çözümleri, e-ticaret, web geliştirme hizmetleri sunmakta çalışmakta
Bu yazı tekstil içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.