Google Panda ve Penguen Güncellemelerin Blog Yazılarıma Etkisi

Bu yazı  eski bir yazımın üzerine 28,12,14 tarihinde güncellenmiştir. Çevrim-içi güncelere (bloglara) geri dönüp tekrar üzerilerine bir şeyler yazmak geçmişteki hatalarını görüp biraz toparlama isteği ile yazıyorum. Seo arama motoru optimizasyonu (iyileştirmesi) için yazdığım abuk subuk bir ton blog yazılarım ile karşılaşıyorum. Yazıların bu kadar abuk subuk olmasının birincil nedeni sanırım kafa karışıklığım. Başladığım günden şu zamana o kadar çok bilinmeyeni var ki yaptığım işin. Zaten hayatımın hiç bir devrinde iyi bir yazar  olamadım. İkinci nedeni insanlar yerine arama motorlarına yönelik yazmamdı. Zaten blogları kim okuyordu ki yaz geç… 2012 Google Panda ve Penguen (Türkçesini bulamadım yakında çeviririm)  güncellemelerinden sonra fikrimi biraz da mecburen değiştirmek zorunda kaldım.  Spama düşen bloglar yüzünden danışmanlık verdiğim sitelerimde ciddi gerilemelere neden oldu. Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer misali bende blog yazılarıma uzunca bir ara verdim. Blogdan sitenize vereceğiniz editörün anlamlandıramadığı bir bağlantı sitenizin spama düşmesi için yeterli olabiliyordu ve sitenizin toparlanması aylar alabiliyordu nitekim buna benzer durumlarla karşılaştığmı düşünüyorum, çok ciddi bir risk. Bu kadar niteliksiz blog yazmamın sebeplerinden bir başkası da bildiklerimi paylaşmak yerine kendime saklama bencilliğimdi. O kadar çok şey biliyordum fakat bir o kadar da az. Artık yaşlandıkça ve meslekte bilgim ve kendime güvenim arttıkça insanların işlerine yarayacak daha çok şey paylaşmaya başlıyorum. Bu doğrultuda özellikle kendi sitem seot.net için baştan sona bir gözden geçirme yapmam gerekiyor. Samimi ve açık yazılarımda buluşmak üzere. Google kalite yönetgeleri ile ilgili ayrıntılı bilgi için

About Seo Turhan

Seo Turhan arama motoru optimizasyonu ve web danışmanlığı, reklam çözümleri, e-ticaret, web geliştirme hizmetleri sunmakta çalışmakta
Bu yazı istanbul, seo içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.